Toro

SoMe & Utendørs

Kampanje

TOROtto tar plass i nye kampanjer for TORO.

  • Sosiale medier med konseptet “Sensuell fristelse” - Fokus på smak og fristelse med budskapene “Middagen aaalle liker!” & “Så godt som hjemmelaget!”

  • Produkt annonser for sosiale medier & utendørs - Fokus på TOROtto og pack med budskapene “Rask, enkel middag i dag?” & “Enkel, digg middag i dag?”

  • Coop Obs annonser med helt eget design - Fokus på TOROtto og pack med budskapene “Rask og enkel middag i dag?” & Enkel og digg middag i dag?”

  • Statiske plakater for utendørs annonsering - Fokus på TOROtto og pack med budskapene “Rask, enkel middag i dag?” & “Enkel, digg middag i dag?”

— — — — — —

Middagen aaalle liker!

Så godt som hjemmelget!

TOMATSUPPE

MEKSIKANSK GRYTE

LASAGNE

Enkel, digg middag i dag?

Rask, enkel middag i dag?

TOMATSUPPE - DOOH (OSLO CITY)

LASAGNE - COOP OBS MATERIELL

SUPPER & GRYTER - DOOH (COOP OBS KVADRAT)

LASAGNE - OOH (OSLO)

MEKSIKANSK GRYTE & LASAGNE - OOH (OSLO)

LASAGNE - OOH (OSLO)

Credits

Postproduksjon
VFX Supervisor – Peder Opland
Character Animation – William Eckbo Avgerinos
Grooming / Compositing – Peder Opland
Compositing / Smoke Sim – Erik Teigland
Modeling – Gimpville
Grade / Lyd – Peder Opland

Voice
Stemmeskuespiller – Vidar Hodnekvam

Kunde
Orkla Foods – TORO

Idé & Konseptutvikling
Peder Opland, Dag Skorstøl, Herman Hjelkrem & Sondre Hogsnes

Produksjon
Kreativ produsent – Dag Skorstøl Kreatører - Peder Opland, Herman Hjelkrem & Sondre Hogsnes
Regi – Sondre Hogsnes
DOP – Herman Hjelkrem
B-foto – Ørjan Aslaksen
Matstylist – Pernille Hellkås
On set VFX Supervisor – William Eckbo Avgerinos / Imagma

Forrige
Forrige

AKAN - Dilemmaverktøy

Neste
Neste

FUN Light - Middagen blir bedre